10 תחומים שונים ומגוונים בהם התלמידים יתבקשו לחפש ולמצוא את מספר החפצים בתמונה.
פעילות המשלבת חוויה ומשחק.
ממליצים להוסיף זמן ביצוע וככל שמתקדמים לעלות את רמת הקושי.
ניתן לקיים את הפעילות על ידי הדפסת המסמך, ולחילופין באמצעים דיגיטליים - מקרן, שליחת תמונה לניידים (בנייד בקבלת תמונה קיים עיפרון לסימון), הצגה בזום ושימוש בצ’אט לתשובות.
ניתן לקיים את הפעילות עם תלמיד בודד / קבוצות מול התמונה, או גיוון בתמונות כאשר ניתן להוסיף גם את ההיבט התחרותי.
בשלבים מתקדמים, מומלץ להרחיב את השיח בכיתה בתחום התמונה הנבחרת: זיהוי חפצים, מיון לקבוצות, תיאור החפץ ומאפייניו, כתיבת סיפור, חוויות אישיות וכו'.
פעילות נוספת - תלמידים יוצרים תמונות כמה בתמונה? באופן ידני / דיגיטלי למאגר כיתתי כאשר כל התוצרים ירוכזו ותלמיד אחד יקבל לביצוע את תמונת חברו וההיפך. למשל: אותיות, מספרים, צורות, מילים ועוד.
לינק לפעילות באופן מונחה על ידי מורה (כולל פתרונות) - https://www.canva.com/design/DAFxjKoqb90/eOvdAvYJj8stO3RXTKn1Gg/view
לינק לפעילות עצמאית / קבוצתית הנשלחת לתלמידים מרחוק (ללא פתרונות) -
מסמך להדפסת חוברת:
קרדיט:
מרכז פסג"ה דימונה
Comments