top of page

תבנית - תחנות - שפה

משך: 90 דקות.

מבוסס על עקרון ארגון למידה שנקרא גם עלמא, איתי-לידי-במרחב, א תחילה, עוצמה.


פתיחה:

במליאה: הצגה קצרה של משימות העבודה בכל תחנה.

מה המטרות שנרצה להשיג היום?


 

מהלך:

מתחלקים ל4 קבוצות. סבב בארבע תחנות:

  1. קבוצת מורה: משימת כתיבה, דקדוק. הקניית חומר חדש.

  2. תרגול עצמאי בחוברת עבודה / דפי עבודה מובנים. קצב אישי לכל תלמיד.

  3. משחקונים דיגיטליים עם משוב מיידי לתרגול אוצר מילים ומושגים בסיסיים.

  4. משחק חברתי, יצירתי, או תנועתי.

על הלוח מציגים את החלוקה לקבוצות ולוח הזמנים. כל קבוצה עובדת במשך 15 שעה בתחנה.

המעבר - בדרך כלל הציוד עובר, והתלמידים נשארים לשבת באותו מיקום.


סדר הקבוצות - המורה מתחיל עם הקבוצה הפחות עצמאית ובעלת פחות מוטיבציה. הקבוצות הטרוגניות. הקבוצה האחרונה שעובדת עם המורה רק ברבע האחרון של השיעור - צריכה לכלול תלמידים שמצליחים לפעול עצמאית יותר מאחרים (יכולת מנהיגות, הגעה להסכמה משותפת).



איפה נאתר משחקונים דיגטליים:
וורדוול. קוויזיז. קויזלט. Learning apps. H5P. 

 

סיכום:

סבב מה למדנו. / רפלקציה אישית


עד כמה הבנתי את המשימה?
האם בדקתי את עצמי תוך כדי הביצוע?
עד כמה המשימה היתה קשה או מאתגרת עבורי? למה? איך הייתי יכול להקל על עצמי?
האם מישהו או משהו חיצוני עזר לי? האם זה באמת סייע?

[קרדיט לשאלות: אוניברסיטת תל אביב]


משימה לשיעורי בית.



23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page