10 עקרונות מנחים לעיצוב משימות הערכה בעידן הבינה המלאכותית
בכל שיחה שלי לאחרונה עם מנהלים, רכזים פדגוגיים, מדריכים ומורים, עולה אותה שאלה שמטרידה את כולם: "איך אנחנו אמורים להעריך למידה כשתלמידים משתמשים בבינה מלאכותית?"
התשובה, בעיניי, מתחילה בשינוי תפיסה – המעבר מהערכה שבודקת שינון, להערכה שמפתחת מיומנויות. הבינה המלאכותית פשוט מחייבת אותנו לעצב מחדש את תהליכי הלמידה.
אז איך עושים את זה בפועל? כדי לנסות ולענות על כך, זיקקתי 10 עקרונות מנחים להערכה בעידן הבינה המלאכותית.
מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.
