
איך הופכים כיתה מאתגרת לקבוצת מנהיגים?
המשימה נבנתה מתוך צורך חינוכי ממשי שנבע מהתמודדות יומיומית עם אתגרי האקלים החברתי בכיתה ה’ (אלימות מילולית ופיזית, קושי בשיתוף פעולה וחוסר בהקשבה...).
תהליך הפיתוח התבצע תוך *התייעצות עם בינה מלאכותית ככלי פדגוגי תומך* , לצורך:
התאמת התוכן לגיל, בניית פעילות SEL משמעותית, בחירת דמויות השראה, ניסוח שאלות רגשיות-חברתיות, ותכנון עבודה קבוצתית מובנית.
*נבחר נושא רב-תחומי:*
מנהיגות חיובית דרך דמויות השראה מהמקרא, בשילוב למידה רגשית-חברתית ושפה.
המשימה שילבה שימוש בטלפונים ניידים לצורכי למידה ומשיכת עניין התלמידים:
חיפוש מידע, עיבוד תוכן ויצירת תעודה דיגיטלית אישית/ זוגית, מה שהעלה משמעותית את המעורבות, האחריות והמוטיבציה של התלמידים.
הפעילות נבנתה כהוראה דיפרנציאלית, המאפשרת ביטוי בדרכי למידה מגוונות (דיבור, כתיבה, איור ועבודת צוות), והסתיימה בתוצר אישי המחזק תחושת מסוגלות והובלת שינוי חיובי בכיתה.

