עריכת וידאו – מעשי
קבוצת תלמידי כיתה י"א מאופיינת בבגרות מחשבתית ורצון לשיח ביקורתי.
מדובר בתלמידים שיכולים להתמודד עם נושאים מורכבים כמו ייצוגים בתקשורת או אתגרים טכניים בעריכת וידאו.
הם בעלי מודעות חברתית גבוהה, מחוברים לתרבות רשתות חברתיות (כגון TikTok ו-YouTube) וסקרנים לגבי האופן שבו הסיפורים נבנים ומשפיעים.
הקבוצה דורשת עבודה מעשית ואוטונומיה בבחירת נושאים, והיא מגיבה היטב למשימות המשלבות טכנולוגיה, יצירתיות ודיון רפלקטיבי.

