מה עושים? מערכת חזותית לילד

אני מרפאה בעיסוק
במסגרות של חינוך מיוחד לילדים עם מוגבלויות שונות.
התייעצתי עם הבינה מלאכותית לגבי
ילדים שנמצאים לעיתים במסגרת אך נמצאים ברמת תפקוד נמוכה
יותר מקבוצת השווים במסגרת החינוכית .
התייעצתי עם הבינה כיצד לסייע לצוות ולילדים הללו
הגעתי למסקנה כי ילדים ברמת תפקוד נמוכה צריכים:
• פחות עומס
• משימות קצרות
• פחות שפה ושימוש בתמונות.
לכן בעזרת הבינה המלאכותית יצרנו תמונות הממחישות פעילויות שונות שעל אותו ילד לעשות במהלך היום . נשות החינוך או המטפלות תראינה לילד את המשימות שיהיו במשך היום .
וכל משימה בנפרד לפני ביצוע הפעולה .
בנוסף התמונות יוצגו בלוח שיהיה נגיש לילד כך שיתאפשר לו
לראות מה עומד להתרחש ולהפחית חרדה ולהיות בפניות .

להורדת הקובץמעבר לקישור

3 מחשבות על “מה עושים? מערכת חזותית לילד”

Scroll to Top